Abonnèr på nyheter
Logg på

Hei og velkommen.

Her kan du melde deg inn som medlem i Sandvigå Båtforeing, SBF. Når du har sendt inn skjema vil vi sende deg en e-post med faktura for medlemskontingent. Merk at du må lese både Vedtekter og Havnereglement før du kan sende inn skjema. Disse finner du øverst på denne side under fane "Reglement". Ved å klikke for "Lest Vedtekter og Havnereglement" godtar du også innhold i disse styringsdokumentene.

PS! Det er viktig at du, etter tildelt medlemskap, logger deg på din medlemside for å organisere info. om deg og dine ønsker til båtplass.

Fornavn:

Etternavn:

Fødselsdato:

Adresse:

Postnr og sted:

E-postadresse:

Mobiltelefonnummer:

Ekstra mobiltelefonnummer:

Ønsket brukernavn:

Passord (bruk bokstaver og tall til du får grønt lys:     ):

Skjemaet blir sendt til internettansvarlig for godkjenning.